Çalıştığım yerde maaşımı geç alıyorum
Question
- Merhaba ben 5 Aralık tarihinde bir özel anaokulunda çalışmaya başladım bu süre boyunca maaşımı hep geç aldım belli bir günü yoktu 5. Maaşımı ayın 17 sı oldu hala alamadım ve ihbar süremi başlatıp istifa edeceğimi söyledim. Asıl merak ettiğim maaşı geç aldığım için ihbar süresinin dolmasını beklemeden istifa edebiliyor muyum?
Leave an answer
You must login or register to add a new answer .